Simona Simionescu Dinu, director național Miss România, duce numele României în lume prin frumusețe și talent
Românii de Acasă

Simona Simionescu Dinu, director național Miss România, duce numele României în lume prin frumusețe și talent

Competițiile de miss și-au recâștigat o parte din prestigiul avut în anii de glorie, reușind să se impună și ca un mijloc de promovare a imaginii României la nivel internațional. Româncele noastre reușesc să urce pe podium în concursurile de frumusețe, iar fiecare titlu aduce vizibilitate țării noastre.

Simona Simionescu Dinu, director național Miss România și Global Beauty Contests, este cea care duce numele României în lume prin competițiile la care participa cu modele mici sau mari. Simona încearcă să facă o schimbare de paradigmă, în ultimii ani, transformând segmentul de beauty-fashion într-un etalon pentru o generație. În cadrul competițiilor de frumusețe organizate de Simona Simionescu, nu doar parametrii fizici contează.

“Dacă te poziționezi ca Miss doar pentru că arăți bine, nu am ajuns la esența demersului nostru. Fetele trebuie să fie mai mult decât o carcasă. Se pleacă de la standardele 90-60-90, peste 1.70 înălțime, dar acestea nu sunt singurele criterii. Acea fată trebuie să fie mai mult decât atât, trebuie să fi parcurs un proces de evoluție, să aibă o educație frumoasă, să nu fie preocupată doar de imagine și să o simțim că se află într-un proces de acumulare, că-și dorește să devină o femeie-model, să aibă conținut, carieră, un proiect de viață. Întotdeauna discutăm cu ele și aceste aspecte. Dacă sunt concentrate doar pe imagine, deja pică testul. Punem foarte mult accentul pe educație și drept dovadă, oferim inclusiv premii care constau în cărți”, dezvăluie ea.

În plus, valorile și tradițiile românești, portul nostru autentic prezentate la nivel internațional prin intermediul concursurilor de frumusețe sunt un plus câștigat ca țară.

Simona Simionescu deține mai multe licențe ale acestor concursuri, printre care se numără Miss Super Globe, Miss Summer World, Miss Adriatica, Miss Friendship și Miss Freedom.

Strategia Simonei are in componență promovarea brandului de țară și a patrimoniului național prin găsirea frumuseții și talentului autentic, precum și prin acțiuni conexe din domeniul educativ si artistic. Frumusețea fizică trebuie sporită prin frumusețea interioară și prin educație.

„Am vrut să merg la esența lucrurilor ca manager în global beauty business. Greu de spus care este esența unui concurs de frumusețe în 2021. Cred că se merge în aceeași direcție: se caută acel om frumos care nu este doar o carcasa. Desigur, standardele sunt de plecare, însă contează skill-urile, energia pe care o transmite viitorul model, interiorul frumos care trebuie să vină în armonie cu exteriorul. Se caută profunzimea, ca esență a frumuseții. Am dezvoltat ideea ‘România frumoasă’ și asta am căutat în modelele noastre. Este vorba de promovare a brandului de țară prin frumusețe autentică românească”, ne spune Simona Simionescu.

Interviul integral îl puteți citi în revista tiparită „Ambasador pentru România”.

Numărul 1 al revistei „Ambasador pentru România” are 92 de pagini și poate fi comandat la adresa redactie@roambasador.ro, pe WhatsApp la numărul (+4)0730084812 și pe pagina de Facebook: https://web.facebook.com/ambasadorpentruromania.

 

 

Related posts

Dr. Laura Dracea la interviurile “Ambasador pentru România”

Cristiana P. Bota

Grigore Tinică, unul dintre cei mai buni medici în chirurgie cardiovasculară din Europa, la interviurile ”Ambasador pentru România”

Cristiana P. Bota

Valentin Preda, președinte al Bursei Române de Afaceri și inițiator Diplomacy360, la interviurile ”Ambasador pentru România”

Cristiana P. Bota

Lasă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și manipularea datelor dvs. de către acest site web.

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Acept Citește mai mult