Revista ”Ambasador pentru România”
Românii de Acasă

Eduard Drăguleasa, SEO specialist Grow Marketing: Marketingul digital a fost salvatorul multor afaceri în pandemie

Marketingul digital a fost salvatorul multor afaceri în pandemie. Obligați să-și suspende activitatea, unii antreprenori s-au reorientat și s-au apucat să pună în practică noi strategii, adaptate vremurilor. Pentru a afla mai multe detalii despre rolul industriei de marketing digital în dezvoltarea unei afaceri stăm de vorbă cu Eduard Drăguleasa, SEO specialist în cadrul Grow Marketing.

Ne spune că afaceriștii care nu credeau în online au avut cel mai mult de pierdut. Mai mult, viitorul fără marketing digital nu se poate concepe, pentru că strategiile de marketing online sunt viitorul.

Deține Grow Marketing, o companie de marketing digital, iar în ultimul an abia a făcut față cererilor. Și în cazul său, afacerea s-a mutat exclusiv în online. Toată echipa muncește de acasă și, deși a fost o provocare, măsura s-a dovedit foarte eficientă.

”Ceea ce trebuie să înțeleagă mulți administratori de afaceri este că acesta va fi viitorul, iar mulți din cei care au făcut cumpărături online în această perioadă, vor continua să o facă din obișnuință. Astăzi, internetul face diferența între pierdere și profit”, explică IT-stul.

”Dacă nu ai un website, pierzi o mare parte din publicul țintă. Un website îți ușurează munca, oferă informații și îți prezintă serviciile sau produsele, lucrează practic continuu pentru tine, fără întreruperi. În plus, clienții
te vor găsi mai ușor, pentru că majoritatea persoanelor înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu, se vor documenta pe internet. Un website te ajută să te apropii de clienți, să-i fidelizezi”, este sfatul său

Care este rolul industriei de marketing digital în dezvoltarea unei afaceri și cum se vede viitorul din prisma unui specialist în marketing digital, aflăm de la Eduard Drăguleasa la convorbirile ”Ambasador pentru România”.
Numărul 2 al revistei tipărite ”Ambasador pentru România” poate fi comandat la adresa redactie@roambasador.ro sau în secțiunea Comandă revista.

Related posts

Vlad Mateescu, directorul Filarmonicii ”Paul Constantinescu” din Ploiești, o revelaţie managerială în peisajul cultural românesc

Cristiana P. Bota

Valentin Preda, președinte al Bursei Române de Afaceri și inițiator Diplomacy360, la interviurile ”Ambasador pentru România”

Cristiana P. Bota

Adrian Luca, guvernator Rotary în perioada 2021-2022, la interviurile ”Ambasador pentru România”: Noi, ca națiune, ar trebui să învățăm că împreună suntem o forță!

Cristiana P. Bota

Lasă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și manipularea datelor dvs. de către acest site web.


Site-ul revistei ”Ambasador pentru România” folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Acept Citește mai mult