Marketingul digital a fost salvatorul multor afaceri în pandemie. Obligați să-și suspende activitatea, unii antreprenori s-au reorientat și s-au apucat să pună în practică noi strategii, adaptate vremurilor. Pentru a afla mai multe detalii despre rolul industriei de marketing digital în dezvoltarea unei afaceri stăm de vorbă cu Eduard Drăguleasa, SEO specialist în cadrul Grow Marketing.
Ne spune că afaceriștii care nu credeau în online au avut cel mai mult de pierdut. Mai mult, viitorul fără marketing digital nu se poate concepe, pentru că strategiile de marketing online sunt viitorul.
Deține Grow Marketing, o companie de marketing digital, iar în ultimul an abia a făcut față cererilor. Și în cazul său, afacerea s-a mutat exclusiv în online. Toată echipa muncește de acasă și, deși a fost o provocare, măsura s-a dovedit foarte eficientă.
”Ceea ce trebuie să înțeleagă mulți administratori de afaceri este că acesta va fi viitorul, iar mulți din cei care au făcut cumpărături online în această perioadă, vor continua să o facă din obișnuință. Astăzi, internetul face diferența între pierdere și profit”, explică IT-stul.
”Dacă nu ai un website, pierzi o mare parte din publicul țintă. Un website îți ușurează munca, oferă informații și îți prezintă serviciile sau produsele, lucrează practic continuu pentru tine, fără întreruperi. În plus, clienții
te vor găsi mai ușor, pentru că majoritatea persoanelor înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu, se vor documenta pe internet. Un website te ajută să te apropii de clienți, să-i fidelizezi”, este sfatul său